پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140220
فعاليت بيش از 50 حلقه تربيتي شجره طيبه صالحين در بخش باباحيدر
تاریخ انتشار : 1393/10/28 09:02:12
نمایش : 3982
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسين (ع) باباحيدر از تشكيل و فعاليت بيش از 50 حلقه تربيتي صالحين در اين شهر خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسلم آذريان افزود:  مكان برگزاري اين جلسات را در مساجد و حسينيه ها دانست و اذعان داشت: اين جلسات بطور منظم در طول هفته در شهر باباحيدر و همچنين در روستا ها برگزار مي شود.

وي تصريح کرد:حوزه مقاومت بسيج امام حسين(ع) باباحيدر با فعال سازي پايگاههاي مقاومت در امر صالحين توانسته است که قدم بزرگي در جهت اعتلاي فرهنگي و ارزشي جوانان  اين بخش بردارد که با فعاليت بسيجيان در اين حلقه ها به عنوان متربي و يک سرگروه توانسته است شرايط را براي فعاليت تمامي گروههاي سني بسيجيان فراهم آورد.

وي گفت: اكثر مربيان به صورت في سبيل الله و بدون هيچ چشمداشت مالي براي رضاي خداوند اين حلقه ها را اداره مي كنند و اين امر نشات گرفته از اوج تدين آنان است.

آذريان هدف از شجره صالحين را تربيت دانش آموزان موفق، بصير و توانمند و در جهت تعالي معنوي آنان در عرصه هاي معرفت ديني، تربيت اسلامي، بصيرت سياسي و مهارت هاي تشكيلاتي ذكر كرد.

تصاويري از برخي از فعاليت هاي انجام شده توسط حوزه مقاومت بسيج امام حسين (ع) شهر باباحيدر
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html